>> Pengikut Terbaek Wokk!!

Saturday 26 March 2011

hurm...

assalamualaikum...to all my friend gomo akak zarra,embun a.k.a sardine marina,ezy,acik ily a.k.a alien and bnyk lagi..sorry xdpt sbb nama yg lain sbb xingt aq nie dh nyanyuk skit...hahahaha....aq kat sini nk ckp bape patah perkataan je....:P 
thanks to teman2ku
kerana telah mewarnai hari hariku yang mendatang
terima kasih teman2
kerana hadir di sisi malam dan siang
terima kasih teman
kerana sudi menerima aku seadanya
terima kasih teman
kerana buat hatiku bahagia
terima kasih teman
terima kasih teman
kerana sudi berteman
tanpa mengira darjat dan keturunan
terima kasih kawan
kerana selalu menghadiahkan keceriaan
hingga seharianku di temani senyuman
tapi
maafkan aku teman
inilah hari terakhir kita bersua
inilah hari terakhir kita bergurau senda
inilah hari terakhir kita bertemu tanpa rupa
kerana
esok walau masih menjelma
namun aku pasti tiada
esok walau masih bercahaya
namun aku hilang dari alam maya untuk seketika mungkin akan kembali atau pun tidak
jadi aku mohon
maafkan aku teman
kerana akan membuat kau berduka
kerana membiarkan kau tertanya-tanya
sungguh..
betapa berat untuk aku pergi
berat lagi melambai yang terakhir kali.. 



sorry ayat agak gampang...hahahaha....tapi aq harap dpt borak2 lagi gan korang...aq sayang gan korang tau...tapi ape kan daya disbbkn aq ada mslh negara yg lom selesai lagi..InsyAllah aq akn kembali :)

1 comment:

  1. wah...dek nama akak first2..tqvm...hihihihi

    ReplyDelete